JCI - komuniciraj svoju ideju

Rad i red i disciplina - sastavni dio svakog mog dana. Toliko vremena provodim doma da sam gotovo i zaboravila kako je to otići na kavu. Ne žalim se. Radim što volim i zato kada dobijem priliku izlazak povezati sa poslom i više sam nego zadovoljna. Danas je bio jedan od tih dana -> JCI.
 
Kao bivši član BEST-a Zagreb iznimno sam dobro prihvatila djelovanje ove udruge koja joj je vrlo slična. Prva od tri održane konferencije bila je daleko najbolja i uistinu motivirajuća. Oduševili su me izlagači. Toliko je njihovo izlaganje djelovalo na mene da sam taj dan shvatila da je to zapravo to. Bila sam korak od odustajanja a oni su me pogurali. Tada sam također shvatila da se od ljubavi može živjeti. Od tada živim od ljubavi.

Stoga je moja topla preporuka - idite na seminare, izlaganja i sve ostalo vezano za poduzetništvo ako se u tom svijetu vidite. Upoznati ćete zanimljive ljude i saznati ključne informacije. Mene je BEST zajedno sa mojim mentorima odgojio u poslovnom smislu a JCI je bila ona točka na "i".
 
Na žalost nemam vremena pridružiti se toj udruzi ali svima koji nisu dio nje i još se traže u ovom poslovnom svijetu toplo preporučam JCI i družimo se na njihovim kongresima ;)


Primjedbe