SKECHERS

Bok drage moje :) Vrijeme je da se malo posvetim obući.

Kao bivša profesionalna sportašica izuzetno držim do kvalitetne obuće i to sportske. Godinama sam kupovala isključivo brendove kao što su Adidas i Nike a onda sam prije godinu i nešto slučajno ušla u Skechers.

Trebam li još što dodati? :)

Za one koje se još nisu susreli sa najudobnijim tenisicama na tržištu malo ću se raspisati.

Skechers je američki brend koji je izuzetno popularan van SAD-a. Srećom otvorio je svoje prodavaonice i u Zagrebu :D  - Juhuuuuuu! Bravooooo! (Ja obično kupujem u City Centru EAST).

Kada sam kupovala prve uzela sam sivi „banana“ model (povišene su i idealne za ljude koji punu hodaju – čitajte mene :) ) i platila ih po punoj cijeni od 549kn –što i nije pretjerano ako usporedite sa cijenama tenisica drugih poznatih brendova .- Tada nisam znala što znam sada ali u svakom slučaju svaka kuna se isplatila. Uistinu se osjećate kao da hodate po oblacima.

Nekoliko mjeseci kasnije slučajno sam prolazila pored dućana te sam zastala vidjeti što ima novoga i našla iste crne po cijeni od 320kn i naravno kupila ih. – To je ono što sada znam :)

Tada sam shvatila da stvarno znaju staviti velike popuste na svoje proizvode. Iz tog razloga kupila sam mami za poklon jedne i jedne dečku. Oboje su oduševljeni sa njima.

Jučer sam ponovno navratila jer si je moj dečko odlučio kupiti nove pa smo naletjeli na popuste od 40%. Iako mi nisu trebale tenisice kupila sam si još jedne i jedne „Mokasinke“ (Nešto savršeno :))

Sestra si je danas kupila prve Skechersice i ostala oduševljena. Stoga jasno je da nije samo moje mišljenje već su njihove tenisice uistinu vrhunske, izuzetno udobne i po prihvatljivoj cijeni čak i za naše standarde.

Priuštite svojim nožicama najudobnije i zavirite u Skechers dućane i budite na sto muka jer se nećete moći odlučiti koji model uzeti ;) 







Primjedbe