GOODREADS.COM

Upravo sam otkrila goodreads.com stranicu. Zamislite čudo – Hrvatsko plemstvo – već je obavljeno na navedenoj stranici i ima nekoliko recenzija J

S obzirom da me je neto naveo zatražila sam da mi se odobri „pripajanje“ mog romana na moj novi profil tako da čitatelji mogu direktno komunicirati sa mnom.
 

 
 

Ono što me oduševilo je to da sada mogu i sama pomoću ove odlične stranice pronaći romane koji me zanimaju te pročitati recenzije. Sve je na jednom mjestu i vrlo praktično. Iako izbjegavam službene recenzije izuzetno cijenim one kratke i jasne koje mi jednostavno kažu da li da pročitam knjigu ili ne. Ne volim kada se ljudi raspišu i odaju sadržaj romana - to ću itako otkriti čitajući – zar ne?

Čitajući recenzije za omiljena djela mojih omiljenih autora ostala sam zatečena nekim komentarima npr. Za jedan povijesni roman koji se meni izuzetno svidio djevojka je napisala  - Imala sam 18 godina kada sam pročitala ovaj roman. Do 26 godine nisam se usudila čitati povijesne romane jer me onaj toliko isprepadao!“ – Riječ je o romanu „Whitney, ljubavi moja“. Ja uopće nisam doživjela roman kao takav i stoga vjerujem kako recenzije treba uzeti sa rezervom J

Svakako se nadam da će se mnogi od vas registrirati na stranicu i uživati među svojim omiljenim romanima i ljudima koji imaju zajedničke interese.
 
 

Palac gore za GoodReads.com i družimo se tamo ;)

Pusa

Ana Bukovac

Primjedbe