OPG SEVERINAC

S obzirom da sam se nekada profesionalno bavila plivanjem i pazila na prehranu ta navika ostala mi je i danas. Obožavam voće i povrće a najdraži mi je domaći paradajz. Kada se nađem na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu gdje domaćeg paradajza ima u izobilju osjećam se kao dijete u tvornici čokolade :)
 
 
Daleko od prometnica u predivnoj prirodi nalazi se poljoprivredno gospodarstvo Severinac kroz koje prolazi potočić s čistom izvorskom vodom. Smješteno je u udolini gdje uz puno marljivog rada i  brige, zahvaljujući kvalitetnoj zemlji, raste povrće i voće iznimne kakvoće i kvalitete koje obiluje velikom količinom vitamina i minerala a oni su temelj svake zdrave prehrane.
 
 
Dio povrća raste na otvorenom dok se dio uzgaja u plastenicima.
U OPG-u Severinac uzgajaju nekoliko vrsta paradajza (meni su svi odlični) no tu je i drugo povrće koje će vas oduševiti. Moram izdvojiti zelenu papriku baburu koju ranije nisam probala a ovoga puta sam ostala ugodno iznenađena jer mi je daleko finija od standardne žute.
Od ostalog povrća tu su krastavci i paprike za kiseljenje, obični krastavci i paprike, tikvice, krumpir, cikla, mahune,luk, češnjak a vjerojatno sam ponešto izostavila no popratili smo sve sa slikama tako da slobodno u komentar upišite povrće koje prepoznate a nisam ga spomenula J Od voća su tu lubenice i jagode.
 Dean i ja uživali smo u šetnji OPG-om a djelić atmosfere donosimo i vama. Više o OPG Severinac možete pronaći na njihovoj facebook stranici (https://www.facebook.com/pages/OPG-Severinac/990846890926536?fref=ts ) te tamo također naručiti željeno povrće.

 















 




























 

Primjedbe