PRIRODA NAS ZOVE

Ja sam gradsko dijete no nekako je kod mene naglašena ona ljubav prema prirodi. Često sam kao mala boravila u Jani  pa je to možda dodatni razlog za moju veliku ljubav prema njoj no ja znam  da bez prirode jednostavno ne funkcioniram.
 
 
 
 
Radi niza nesretnih slučajeva koji su zadesili moju obitelj zanemarila sam sebe. To nije teško u takvoj situaciji. Prošli su mjeseci a sa njima i više od pola godine da nisam bila u prirodi. Zatočena u glupavoj kolotečini i radu u nutar kuće, koju bi prekinula rijetkim šetnjama po gradskom asfaltu, postala sam druga osoba.

Nešto je jako nedostajalo a opet jednostavno nije bilo moguće odmaknuti se od svega. S dolaskom ljeta shvatila sam da je krajnje vrijeme da nakon 10 mjeseci odem tamo gdje sam sretna. Samo sat vremena vožnje od Zagreba krije se mjesto gdje moja mašta radi čuda a ja postajem ona stara osoba.

Ako ste se i vi zatekli u gradskoj kolotečini ili zatočeni vlastitim tužnim mislima prođite u prirodu. Prošećite među drvećem, uživajte u pogledu na zelenilo koje vas okružuje i osluškujte prirodu. Kada vam se sva osjetila priviknu i počnu uživati u onome što vam priroda nudi okrenite se sebi. Odgovorite na svoja pitanja i probudite maštu.

Tada ćete shvatiti da život nudi bezbroj mogućnosti koje ne možete sagledati tamo na betonu okruženi hrpom ljudi koji svi međusobno pričaju a nitko nikoga zapravo ne čuje.

Priroda je čudo … a mi smo dio nje…
 








 



 

Primjedbe