Čarobna lokacija - roman CARSTVO JUŽNIH SLAVENA

Bok ljudi, nadam se da vam je nova godina počela odlično kao i meni. Sve loše neka ostane tamo u 2015. A sve dobro će nam de početi događati u ovoj godini. Ako se okružimo pozitivnim ljudima i razmišljamo optimistično uistinu postoji velika šansa da ovu godinu pretvorimo u našu godinu za pamćenje.
Nisam dugo objavljivala postove a mnogo toga se izdogađalo kod mene. Ono o čemu bih danas pisala je činjenica da sam dovršila roman „Carstvo južnih Slavena“. Počela sam ga pisati tamo negdje u srednjoj školi. Nedostajalo je nekoliko zadnjih stranica i sada su one napisane i roman je spreman. Nedavno smo napravili photoshooting pa ću vas još malo držati na vatri prije nego otkrijem identitet mladog gospodina koji je po meni pravo utjelovljenje Siniše, glavnog lika u romanu.
 
Sa vama ću sada podijeliti predivnu lokaciju koja se u knjizi spominje a meni je osobito draga i već brojim dane kada ću i ove godine zaplivati u izvorskoj vodi bazena u Toplicama.
Upravo je ovo lokacija na koju Siniša odvodi Marijanu kako bi sa njom proveo dragocijeno vrijeme a više o svemu čitati ćete u romanu „Carstvo južnih Slavena“.

Pusa :*
 
 
 


 


 
 

Primjedbe