POSLOVNA KAVICA

Ne pišem često o svom društvu pa ću ove godine uvesti neke promijene. Jedna od njih biti će da u svoj blog uvedem ljude koji ispunjavaju moj život. Jedna osoba posebna mi je inspiracija.  Da je tako vidjeti ćete u iznenađenju koje njoj a i sebi spremam za početak ljeta.
Dok se to iznenađenje sprema bilo bi sasvim prikladno da vam predstavim svoju prijateljicu Maju. Jednu od onih žena kojima se divite i pitate se – Kako joj to sve uspijeva?!
Maja je uspješna poslovna žena sa vrhunskim smislom za humor i modu. Kraljica Rich Nails Carstva. To je žena kojoj možete dati limun i reći joj da napravi nešto pametno sa tim a ona će se za par mjeseci vratiti da vam javi kako vodi najuspješniju tvornicu koja proizvodi limunadu.
Upravo sam došla na ideju da bilo divno predstaviti je kroz jedan intervju koji bi svima vama zasigurno bio zanimljiv.
Mi smo danas imale na neki način poslovnu kavicu jer smo određivale imena za likove u mom novom romanu. Zaključak kave – Muški lik zvati će se Nikola a roman koji upravo počinjem pisati biti će Chick lit. (Dobro ste pročitali ;) Dobila sam ideju za roman a sada idem raditi na njemu da od njega stvorim  best seller ;)





 

Primjedbe