Što je bilo jučer

 
Nadam se da ste mi veseli i poletni :)
Jučer sam bila na kavi sa Majom Richnails i Marijom (sestrom) i baš smo se nasmijale. Zapravo Marija nije bila u planu ali sam joj banula u stan i kad sam vidjela da je muž doma odvukla je na kavu. Ne baš odvukla jer je nisam morala previše nagovarat :D Uglavnom Shogy jer morao rukomet gledat kod kuće i pazit Frana.
Na toj je kavi je Marija prvi put čula o čemu će se zapravo u romanu raditi i ostala ugodno iznenađena. Kao starija sestra ona se ne trudi uljepšati istinu. Ako joj se ne sviđa nešto što radim ona to kaže. Ovaj put je rekla – odlična ideja :)
Naravno da je!I već ju je Nikola osvojio …. Neće biti lako našoj Barbari sa svim tim ženama koje je Nikola osvojio… ali pssst…..
Uglavnom bila je to jedna poduzetno privatna kavica na kojoj smo se dotakle i majčinstva. ( Kako ne bi bila izbačena iz razgovora ja sam se vješto ubacivala sa pričama o svojoj čupavici Tini;) )Osim toga malo smo prokomentirale scenu zvanu Instagram te pojasnile Mariji da mora napraviti profil jer nam bez njega ne može lajkati slike! Ako vi još nemate Instagram brzo napravite profil i pratimo se <3
Pusa svima koji me prate :*
 

Primjedbe