KUTEREVO

       Stigla sam jučer u Kuterevo i pozdravila rođakinju riječima „ Srećemo se samo po sprovodima“. Tako je to zadnjih mjeseci. Nažalost smrt je neizbježna a nikada nismo spremni kada ona pokuca na vrata. Ne želim da mi i vi budete tužni stoga ću pisati o onim lijepim stvarima.
Moj otac i njegovi preci su iz Kutereva. Ličkog sela koje je postalo poznato po medvjedima. Sjećam se prvog medvjedića Brunde koji je došao u utočište. Malena slatka dlakava loptica osvojila me na prvi pogled kao i sve mještane. Uskoro se rodila ideja o izgradnji utočišta za medvjede i tako je Kuterevo dobilo ono po čemu je danas poznato.
No samo medvjedi nisu razlog dolaska u to selo. Mene osobno osvojile su autohtone kuće koje su građene u posebnom stilu. Ako tamo odspavate koji sat osjećate se odmorno kao da ste spavali danima. Ljeti u njima nije vruće a kako je zimi ne znam jer nažalost nisam u Kuterevu spavala zimi. Čim otkrijem pišem vam ;)
Za jutarnje buđenje zadužene su ovce koje rano ujutro idu na ispašu i zvone vam pod prozorom sa zvonima obješenim oko vrata.
  Kada ujutro sjednete na balkon postoji mogućnost da uhvatite lopova na dijelu kako iz vrta krade povrće. Lopov je naravno medvjed. Ne onaj iz utočišta već medo koji obitava u obližnjim šumama.
Prilikom posjeta Kuterevu obavezno navratite u selo Krasno. Od tamo ne smijete otići bez da kupite sir škripavac. Osobno ga obožavam i toplo preporučam svima.
Sada znate gdje se morate zaustaviti idući put kada krenete put mora ukoliko želite uživati u predivnoj prirodi te upoznati divne ljude.
 
Pripremila sam vam i nekoliko sličica i naglašavam da utočište zimi nije otvoreno jer bi ovi medvjedi trebali spavati zimski san J
 
 
 








 

Primjedbe