PENCIL SUKNJE BY BUKOVAC

Bok svima. Idemo malo o modi :)
Nosim samo stvari koje su mi udobne. Nervozna sam ako me nešto steže a remen bi stavila na hlače samo pod prijetnjom vatrenog oružja. Iz tog razloga željno iščekujem toplije dane kad nosim suknje i haljine. Ovo su moje omiljene suknje koje uglavnom nosim na poslovne sastanke jer sežu do ispod koljena (- a mogu se i podići pa su kao minice).
 
Urednik romana "Hrvatsko Plemstvo" zgrozio se kad sam se pojavila usred ljeta u haljinici koja je bila taman do koljena jer  navodno ja kao autor povijesnog romana moram nositi duge suknje!? Kada je vani vruče kao u rolu nema šanse da pristanem na to pa sam napravila kompromis i sada kada nosim suknje na sastanke to su ove pencil suknje jer prekrivaju koljena. :) Ps. zgrozio se on i kad je vidio koliko imam godina jer je očekivao gospođu koja se sprema za mirovinu pa kada me prvi put vidio ništa mu nije bilo jasno.
 
Uglavnom tako su nastale ove suknje a poruka koju bih ovim putem naglasila je -> Naš stil oblačenja je naša stvar. Ako netko od nas očekuje da hodamo uokolo kao djeve iz 12. stoljeća to ne znači da im moramo udovoljiti. Budite dosljedne sebi i ako je bas nužno napravite minijaturni kompromis kao sto sam ja napravila produživši suknju za 4 cm-a <3
Pusa, Ana
 

Primjedbe