Posjetila sam BELLUS - studio za njegu tijela

Često ljudi kažu „vrijeme leti“. Što smo stariji postajemo svjesniji toga. Jurimo na sve strane kako bismo sve napravili i svima udovoljili a pritom zanemarujemo sebe jer nam se čini da radimo najmanju štetu ako upravo mi podnesemo tu žrtvu.

Stanite na loptu i zapitajte se nije li vrijeme da prekinete tu kolotečinu i stvorite vrijeme za sebe? Sat vremena tjedno sigurno ćete pronaći da posvetite sebi. Vođena tom mišlju odlučila sam da je vrijeme za posjetu studiu za njegu tijela – Bellus.

Željela sam se počastiti novim iskustvom i sređenim noktićima a na kraju sam se osim sa tim počastila i novim poznanstvima. U studiu Bellus vlada opuštena i prijateljska atmosfera. Jednostavno sve brige nestaju onaj tren kada ukoračite u studio. Bitni ste samo vi.

Ukoliko klijent prije vas nije gotov možete se opustiti listajući neki od časopisa u predjelu čekaonice. Ili možda zaviriti u omiljenu knjigu ;)
 


 

Kada dođe vaš red, prepuštate se stručnom osoblju koje je profesionalno i prije svega susretljivo. Nikada nisam svoje nokte podvrgavala nekim tretmanima stoga sam imala sto i jedno pitanje a na svako dobila detaljan odgovor.

S obzirom da sama ručno izrađujem kompliciranije dijelove za BFJ nakit dugački nokti nisu prihvatljiva opcija. Sami nokti dosta su mi oštećeni jer često koristim i jako ljepilo koje ih je uništilo te sam stoga željela tretman nakon kojega ću imati nokte koji će biti funkcionalni ali i lijepi.
 

Nakon konzultacija sa djelatnicom odlučile smo se za Shellac. To je zapravo trajni lak koji drži 2 do 3 tjedna i ne uništava nokte. Sam proces sastoji se od pripreme noktiju na koje se pritom nanose četiri sloja od kojih je prvi baza a potom se stavljaju dva tanka sloja laka u boji po vašoj želji i zatim završni sloj za zaštitu i sjaj. Slojevi se suše u UV lampi.

 
Što se samih boja tiče na raspolaganju vam je veliki izbor boja koje možete pogledati na šablonama. Njih možete prisloniti na svoj prst tako da dobijete dojam o tome kako bi određena boja izgledala na vašem noktu.
 
 

Ja sam se nekako među svim tim predivnim bojama uspjela odlučiti za Romantique nijansu jer volim nježne tonove a nude boje su izuzetno popularne u zadnje vrijeme. Također, uz njega mogu kombinirati šareni nakit.

 

Tako sam ja u samo jednoj posjeti salonu Bellus postala od običnog laika veliki zaljubljenik u Shellac i sređene noktiće.

 



I znate što, onih sat vremena kojih sam odvojila za sebe ionako ću nadoknaditi u naredna dva - tri tjedna. Razlog tome je što neću svaka dva dana morati skidati običan lak acetonom i ponovno lakirati nokte. Neću se morati živcirati kada mi na vrhovima noktiju izblijedi lak niti „štukati“ rubove u kriznim situacijama. Znači, imati ću vremena za još koji tretman i odvojiti „vrijeme za sebe“ što je ujedno i moto Bellus studia za njegu tijela - kratko i jasno. Pronađite vrijeme za sebe jer sigurna sam da ste ga zaslužili J
 

 
I za kraj evo i mene u društvu sa Sanjom, vlasnicom Bellus studia za njegu tijela.
 

 
 Za više informacija možete posjetiti službenu stranicu salona i KLIKNITE OVDJE
 
A moje nove postove možete pratiti i na mojoj službenoj facebook stranici a za to KLIKNITE OVDJE

 

 

 

 
 

Primjedbe