Seks i glamur - uskoro izlazi moj novi roman

Pozdrav ekipa J
 
Malo sam bila odsutna zadnjih nekoliko dana jer sam odlučila biti spontana. Dobro ste čuli. Sve je bilo pripremljeno za objavljivanje romana „Carstvo južnih Slavena“ kada sam u trenu odlučila da ne želim ići sa tim romanom. Nije ovo njegovo vrijeme. Morati će pričekati još koji mjesec i prepustiti mjesto suvremenom romanu koji je nastao spontano prije nekoliko mjeseci i u mraku čekao svoj red.

Odlučila sam ubaciti naslov tom romanu i otvorila Word a onda se sve dogodilo. Počela sam sa prvom rečenicom i kako sam čitala na red je došla druga a potom i treća... Pitala sam se – zar sam ja to napisala? Ne znam je li vam taj osjećaj poznat ali stvarno nisam svoja kada pišem. Vjerujem da je riječ o onom „daru“ koji mnogi spominju. U svakom slučaju mene je roman toliko snažno povukao da sam rekla – to je to. To sam trenutno ja i vrijeme je njegovo. On je na redu što god tko mislio ili rekao. Napisala sam roman koji nema veze sa poviješću. On nema veze sa vampirima niti sa mitologijom. Pišući ovaj roman bezbroj puta sam se zacrvenjela od nelagode isto tako bezbroj puta sam se zacrvenjela čitajući ga. Isto tako i nasmijala.
 
 
Znam da mu dugujem da ga ljudi pročitaju. Ljubavna pustolovina. Sukob muških i ženskih stavova i razmišljanja. Sponzoruše po ženski a glodare po muški - pronašle su svoje mjesto u ovom romanu. Nikola Weber i Barbara zaigrati će vam po živcima i čiju god stranu izabrali vjerujem da će vas nasmijati. Muškarci će naučiti što žene žele a žene kako dobiti ono što one žele.
 
 
Nije li ljubav pokretač svega? Kod mene je pa eto donosim vam ljubavnu priču o uspješnoj suvremenoj ženi i playboy-u čije je igralište Balkan.
 
 

Primjedbe