RICH NAILS STUDIO ZA NOKTE

Pozdrav drage moje! Obično trudnice imaju sto i jednu brigu pa zanemare činjenicu da je često ono kako se osjećaju povezano s onime kako izgledaju. Da se ne prepustim trudničkim tegobama (odnosno zapustim) jer je sve s trbuhom daleko kompliciranije, odlučila sam si popraviti raspoloženje i posjetila Rich Nails studio za nokte.
 
Rich Nails studio je na glasu kao najbolji salon zahvaljujući educiranim djelatnicama no i kvalitetnim proizvodima koji se koriste prilikom uljepšavanja noktiju, a to su 2M Beauty proizvodi koji ujedno možete kupiti u salonu ili putem njihovog web shopa.
Osim što je na dobrom glasu po kvaliteti i stručnosti Rich je savršeno mjesto za popravljanje raspoloženja jer su djelatnice predivne baš kao i vlasnica. Kažu da dobre i pozitivne osobe privlače upravo takve ljude u svoju blizinu što objašnjava činjenicu da tamo sve pršti optimizmom i veseljem dok je atmosfera iznimno opuštena.

S obzirom da sam trudna za mene je ovaj put idealna opcija bio 2M Beuauty trajni lak u rozoj boji tako da nastavim širiti tu pozitivnu vibru kojom su me tamo zarazili.
Ako posjetite Rich Nails studio obavezno se fotkajte ispred bannera i objavite slikicu na njihovoj službenoj stranici – ja jesam ;)
 
U društvu djelatnice Sanele 💗


 
 Vlasnica Rich Nails salon Maja Andrijašević Drmač 💗

 
 

Primjedbe