MOJE ZLATO IMA PET MJESECI

Neki kažu da je biti mama najljepši posao na svijetu. Za mene majčinstvo nije posao nego dar na kojemu sam zahvalna. Dok uživam u ljubavi koju dijelim sa svojom kćeri često mi kroz glavu prođe misao kako sam blagoslovljena jer sam dobila tu čast biti nečija majka. Mnoge žene uskraćene su za ovu veliku sreću. Nedavno sam gledala video Smiljana Moria o tome koliko je toga morao proći da bi napokon postao tata. Biti tata jednaki je blagoslov.

Onda su to oni ljudi koji roditeljstvo shvaćaju olako. Koji to smatraju teretom. Bježe od odgovornosti. Pa kad čujem reklamu za Durex gdje kažu da 8 žena dnevno u Hrvatskoj napravi abortus prođe me jeza.

No ovo je post za vedrije teme. Post o tome da je moje malo zlato navršilo pet mjeseci. Kad imate bebu shvatite koliko je vrijeme dragocjeno. Ono postaje najskuplji poklon kojeg nekome dajete jer svaki tren koji provodite s nekim drugim je tren koji ne provodite sa svojim djetetom. Prioriteti se mijenjaju jer iz rodilišta ne izlazi samo žena već i majka s drugačijim pogledima na svijet  ❤


Primjedbe