Romansa iz Rumunjske

Pozdrav blog! Danas sam uočila nešto uistinu zanimljivo pa rekoh da podijelim sa vama. Listajući po fejsu (na koji idem uistinu rijetko) zamijetila sam jednu zanimljivu slučajnost.
Kako bih vam je približila trebam otići 6 godina unatrag.

Kao mlada i nadobudna studentica na prvoj godini fakulteta uputila sam se u Rumunjsku na BEST seminar o materijalima pod nazivom „Heavy metal materials“. Zadesilo me je sve to nije trebalo na tom putovanju po predivnoj Rumunjskoj (ovo nije sarkazam uistinu je predivna a ljudi su najdivniji koje sam ikad srela – ok, osim možda onog koji me je pratio i da nisam uletila u hostel vjerojatno bi mi uzeo torbu i bubreg ili samo bubreg .. srećom to nikada nećemo doznati).

Na tom putu izdogađalo mi se sto gluposti - od napada bande na muške članove Rumunjskog BEST Brashov tima do muke sa prehranom i bolesti zvane "Ptičja gripa" te neizbježne karantene (kao da sam se našla u filmu katastrofe -.-').




U svom tom đumbusu desilo se i nešto divno. (Ne meni naravno ja nisam bila te sreće -.-') već Chadasu i Tilke. Mladiću iz Turske i djevojci iz Belgije.

Divni mladi ljudi našli su zajedničku točku – Belgiju. (Od 35 studenata iz naše drage Europe niti jedan nije znao gdje ej Hrvastka i gledali su me kao da sam došla iz Nedođije ) On je tamo studirao i malo po malo razvila se ljubav. Postali su par i kako to sve biva očito samo kratkotrajno jer je on navodno imao curu u svojoj domovini.

Kako bilo prošlo je 6 godina od tada. Otvorim ja danas fejs i vidim da se moja drag poznanica Tilke (koja me pokušala impresionirati Belgijskim specijalitetom - mesnim štrucama koje se jedu sa prilogom kod nas poznatim kao džem od šljiva) sva u bijelom. Pored nje nije Chadas već neki drugi mladić koji mu uopće ne nalikuje.




 Moji koge inženjeri iz cijele Europe




Veselim se ja radi svoje poznanice koja ima čudne prehrambene navike i listam dalje a kad ono dragi prijatelj Chadas u odjelu a pored njega mladenka (ne Tilke naravno).

Dakle njih dvoje su se vjenčali isti vikend samo za druge partnere pa vi reci da to nije fascinantno. Baš iste godine, isti mjesec i isti dan. Uzmemo li u obzir da su to mladi ljudi moje godište sa diplomama magistara znanosti to je sasvim nesvakidašnje jer se ljudi sa diplomama teže odlučuju za brak i uglavnom ne odmah po završetku studija ali eto život je čudo.


Svojim poznanicima želim puno sreće u bračnim životima i neka se nekad sretnu … barem jednom pa da se nasmiju ovoj ludoj slučajnosti :)

Živjeli mladenci :)


ps. ukoliko biste voljeli čitati više o mojem putovanju Rumunjskom dajte mi to do znanja ;)


(Slikano u vozilu HITNE POMOCI - Brasov)

Primjedbe