ReCeNzIjA- Whitney ljubavi moja

I napokon sam uhvatila vremena za opsežan roman Judith McNaught. Opsežan u pravom smislu te riječi jer ime preko 630 stranica. Sudeći prema riječima autorice to je nadopunjeno izdanje  čiji je original nastao 1989. (kada sam se i ja rodila ahaaa J.

Nakon silne hvale koja je odjeknula raznim blogovima moram vam nešto priznati - ovaj roman nije niti bolji niti lošiji od prethodna dva koja sam ranije pročitala od spomenute autorice premda svi naglašavaju da je to njezin prvi i najbolji roman. Mene su sva tri do sada pročitana jednako oduševila. Vjerujem da je mnogima ovaj najdraži upravo radi njegove duljine i jednog lika koji je ovdje sporedan no zasigurno meni osobno najdraži. Premda je autorica njemu posvetila cijeli jedan predivan roman pod nazivom "Prije tebe" moram priznati da me lik Stephena više oduševio u ovom djelu. Vjerujem da je to zato što me jako podasjeća na markantne i šaljive likove iz mog romana "Vječnost sjena".

Kako bilo savršeno je poslužio za povezivanje radnje te dao neku posebnu energiju poprilično dugom romanu. Čitajući roman sto puta sam u liku Whitney prepoznala sebe pa sam dosta osobno proživljavala sve njezine stresove te se živcirala radi njezinih glupih poteza. Svaka knjiga koja u čitatelju izazove emocije dobro je napisana knjiga stoga jedno veliko hvala Judith na ovom divnom romanu.

Autorica je poznata po dobroj karakterizaciji likova i jedina moja zamjerka je što je ponekad vojvodu prikazala kao nasilnu budalu koju vjerojatno niti jedna imalo bistra glava ne bi tolerirala. Na njezinom mjestu izbacila bi neke dijelove i skratila knjigu za stotinjak stranica no kako bilo ovo je veličanstven ljubavni roman koji iz čitatelja izvlači emocije i tjera ga da zavoli povijest. Topla preporuka i jednostavno moram priznati da se veselim svakom njezinom romanu. Čini se sa njom nema oscilacija jer je baš svaki roman originalan i veličanstven.

Nemam običaj pisati tipične recenzije već nastojim objasniti svoj stav i osjećaje koje je knjiga u meni probudila. Osobno kada biram knjigu koju ću iduću čitati ne provjeravam samo recenzije već obavezno i komentare ispod njih jer kroz osobne doživljaje drugih čitatelja lakše doznjem ono što me zanima.

Znači roman „Whitney, ljubavi moja“ pršti humorom i mnogobrojnim komplikacijama. Likovi će vas osvojiti no ne vjerujem da ćete se složiti sa svim potezima koje oni provode. Mrziti ćete i voljeti malo Claytona, malo Whitney. Iako je radnja smještena u 19 st. lako se možete poistovjetiti sa svime što likovi proživljavaju tako da ako ste dvojili oko toga trebate li pročitati roman ili ne – ČITAJTE i uljepšajte si život.

Cijena romana u kiosk izdanju je 39.00. Ja sam svoj naručila preko Mondo.hr. (Trenutno ih ima po istoj cijeni u gotovo svim poslovnicama Hrvatske pošte) -sreća uistinu nije skupa :)

Primjedbe