CV preparati za njegu lica


Pozdrav drage moje i dragi moji koji me pratite :)
Pišem post na mobitelu pa se ispričavam ako bude nekih greškica. Jednostavno ne stignem prebaciti slike na komp pa kad su već u mobitelu da napišem i taj obećano post.
 
Trenirala sam plivanje i radi klora koža mi je bila suha, ispucana i često prekrivena neuglednim prištićima. Kupovala sam razne proizvode relativno skupih proizvođača kao no rezultata nije bilo. One jeftinije proizvode bojala sam se staviti na lice da se situacija dodatno ne pogorša jer su me uvjeravali da su jeftini proizvodi ujedno i lošiji. Onda su mi na kolegiju iz ambalaže rekli zanimljivu informaciju - kvalitetna krema dolazi u staklenoj ambalaži. Nakon toga upoznala sam jednog dermatologa koji je rekao da koristim proizvode iz Müllera jer su kvalitetni i povoljni.

Brzo sam ja krenula u izvidnicu i bila itekako skeptična. Krema za lice bila je 17.00kn a pjena za čišćenje lica bila je 14.00kn. (Tako negdje proizvodi koštaju i danas.)

Kupila sam ja to i za tjedan dana ostala i više nego ugodno iznenađena rezultatima. Lice mi se pročistilo i prištići su nestali. Krema je u staklenoj ambalaži :)

Naravno da svi tipovi kože ne reagiraju isto no svakako se isplati probati ove proizvode jer su povoljni i sada znate da su nekome skratili muke zvane - loš ten.
 

Primjedbe