GO: TKO PREŽIVI PRIČAT ĆE

Bok ekipa, kao što mnogi znate odlučila sam uzeti godišnji. Teška odluka jer znam da mnoge moje klijentice ( i u sve većem broju klijenti) neće dobiti željeni komad nakita na vrijeme.

No i ja zaslužujem odmor stoga sam nabacila pinky naočale, natovarila Mečku upakirala i Deana te krenula u nove pustolovine.

Voljela bih snimati blog ali se Dean protivi ;( neka mu bude .. još za ovo ljeto…

Uglavnom prvo odredište nam je Sveta Jana. Kraj koji obožavam i odakle je moja majka. Nedavno sam izgubila djeda ali ovaj kraj budi divne uspomene na njega J

Stalno mi je postavljao pitanje kako se ne bojim ostati na vikendici kad padne mrak jer je kuća izolirana. Meni je to bilo smiješno jer se nigdje nisam osjećala sigurnijom. Možda zato što dolazim sa Ferenščice ;)
 


 
 

I tako smo, nakon što smo se zaustavili na pošti kako bi zadnje pošiljke bile sigurno otpremljene, krenuli za Jasku. Vrućina je bila i danas ubitačna. Nakon kupovine namirnica u Jaski krenuli smo za Janu.

Sunce je i dalje pržilo pa sam se sva sretna obukla u novi kupaći iz H&M (više o njemu + slikice čim nabacim malo boje ;) i odlučila isprobati „pekmez“ od mrkve o kojem svi pričaju. Inače je moja put svjetla ali ne primam teško boju samo što ne volim često biti na suncu. Kaže moj bratić da – „Njegujem aristokratsku put!“ Mora da je to J

Uglavnom natrackala se ja sa mrkvom i sjela na ležaljku na balkonu. Dean sretan ko malo dijete jer će napokon imat malo mira od mene a ja sretna što se ponašam onako kako se očekuje od žene da se ponaša na odmoru tako da kasnije može pričati frendicama – nisam se uopće sunčala nego ja za 30 sekundi dobijem boju tak dobru da se uklopim sa ekipom na kvartu. –( oni sa mog kvarta kuže spiku ;) Kratko sam uživala u pogledu na predivne desetljetne orahe ispred vikse kada su oblaci prekrili sunce i to je bilo to. Ništa od mog sunčanja.

POANTA: Jedite mrkvu i ne igrajte se sa hranom L

Šalim se!- naravno više o pekmezu u drugom postu a sada ono što je uslijedilo – nevrijeme!

Odjednom se smračilo i počelo grmjeti. Dean šetka po boravku i živcira me dok pokušavam u mislima doći do neke natstrešnice kako bismo zaštitili Mečkicu. Nažalost ne znam takvog mjesta a znam cijelu Janu. Vrijem je iz sekunde u sekundu sve gore a komadići leda sve su veći premda topovi pucaju u nebo sa svih strana. Vjetar je pomahnitao i ja sigurna da je apokalipsa na pomolu a do prije 15 minuta mrkva je bila jedina moja okupacija.

Ne znam što bi pa zovem mamu i kaže ona da odvezem auto pod brajdu kod susjeda jer kod ujaka vjerojatno nema slobodnih mjesta u garaži. Zgrabili smo isti tren deke i poplune i odjurili. Napamet sam vozila tih 100 metara jer je voda lijevala kao iz kabla.

 
Naciljam ja nekako i uletim pod brajdu. Viče Dean da idem još malo naprijed jer će nam led razbit vjetrobranska stakla pa ja krenem još jedan metar i kaos. Propadne kotač kad sam stala na kočnicu. Kuća je zapuštena pa tako i parkirno mjesto jer nitko godinama nije dolazi a ja nisam imala vremena razmišljati o „detaljima“.

Ostavili smo auto tako u nadi da neće otklizati i pokrili ga svime i svačime. Čak smo i tepihe izvukli i pobacali po krovu. Popluni i deke bili su po prozorima. Sjedili smo pola sata u autu i napokon je tuča prestala. Dean je izašao a ja sam pokušala izvuči auto no nije išlo pa što ćeš nego zvat u pomoć bratića :D Eto ti prednosti kad imaš viksu blizu rodbine :D Odmah su ujak i bratić došli i izvukli auto. Rubnik ispod vrata ostao je razvaljen i eto ti štete. Ali ništa je to za ono što su poljoprivrednici pretrpjeli. Inače bratić Josip koji mi je pomogao ima najbolje domaće povrće i vlasnik je OPG-a Severinac (link od fejsa).

I tako izvukli oni auto i naravno svi mokri ko miševi nakon akcije – „Pomoć na cesti preplašenoj plavuši“ spremni za žmikanje.

Mislite da tu avantura staje? Mečka je na sigurnom ali eto ti vjetra i novog kaosa i iako imamo dva strujna voda oba se nađu u problemu i mi lijepo prvi dan GO-a provodimo romantično uz svijeće <3

Super J Srećom struja se brzo vratila pa sam natipkala post. Tek je 21 sat a vjerujem da ludosti za danas nisu gotove.

Nadam se da i vi uživate u svom zasluženom odmoru :*
 

Pusa, Ana Bukovac
POZER: DENA ŠTEFAN <3 :)

Primjedbe