MLADI - ZAŠTO ČEKATE DA VAM NETKO POMOGNE? :(

Radi što voliš i korak po korak gradi svoje carstvo


Prije par dana fotografirala sam akt u studiju na faxu. Super je sve ispalo (uskoro vam stavim fotke i članak o tome da malopasete oci) a ovaj post namijenjen je ljudima koji su zatucani, lijeni, nemaju vjere i koji misle da moraju imati hrpu love da bi se bavili onime što vole.
 
Stalno se borim sa vjetrenjačama i ljudima pojašnjavam da ako imaju cilj onda sve postaje moguće! Znaći ako meni kažu kako nešto NE MOGU ja imam potrebu pokazati suprotno – JA MOGU!
 
Priča počinje ovako - pohvalila sam jednog mladića kojeg zanima fotografija i razumije se u rasvjetu i poze .. uglavnom idealan kandidat za budućeg fotografa i kažem to njegovom bratu. U stilu – Daj potakni malog super mu to ide. Mali u „fotografiji“ pliva kao riba u vodi. – I svako pametan bi očekivao da ovaj kaže super pohvalit ću ga i podržati u tome a on meni kaže – To su gluposti! Od kud mu lova za svu tu opremu.“ Ja mu kažem da nema potrebe za nikakvom opremom dok pokušavam shvatiti zašto je baš to prvi komentar na pohvalu. Ima mobitel. Neka fotka i kasnije kad zaradi prvu lovu kupuje opremu. U čem je problem? Treba krenuti sa dna...

Jedna fotka akta čisto da vas zainteresiram ;)Model: Nikola Štefan ;Fotić: Canon (oko 1600kn)

Kaže on „Ako misliš da mu to dobro ide zašto mu ti ne kupiš opremu kad kažeš da je to tako jednostavno!“
 
Bam! Dragi moj tko je meni kupio alat li materijal za nakit kad sam kretala? Nitko. Kakav je to stav? Ako nešto voliš ne očekuješ da ti to netko posluži na pladnju. Sam se boriš za to. Onih par ljudi koji te na početku pohvale učinili su dovoljno. Barem sam ja to smatrala dovoljnim poticajem da iz ničega stvorim Bukovac Fashion Jewelry. Da korak po korak gradim nešto i ulažem u ono što volim i u što vjerujem.
 
Ali ne, određeni ljudi imaju drugačiji mentalitet. Lakše je ne raditi ništa ili čekati da netko uloži u tebe nego da se sam potrudiš pa kasnije nikome ne trebaš zahvaljivati jer si sam sve stvorio.
 
Možda je bolje da držim usta zatvorena jer očito ako nekome želite dobro ispadnete budala ili vas netko odmah vidi kao idealno sponzora. Zato ako nešto volite onda vam je ono minimalno dovoljno. Ne trebate skupu fotografsku opremu ili super mobitel, dovoljan je onaj običan Zoopo za 700 kn (iako dotični mladić koji bis e trebao baviti fotografijom ima iphone 3 – znači super mobitel) i vaše fotke će izgledati ovako kao ova sa muffinom. Ja ga fotkala na bijelom papiru na stolu ispred kuće. Eto ti milijuna uloženih u studijsku fotku. Moš mislit. Zato smo tu di jesmo – na granici između socijale i nerada kad nam mnogi mladi Hrvati imaju takav stav..
Muffin iz Saime (5kn)

Hitno mi je potreban šećer pa odo pojest muffin (poslužio je svrsi) a vi radite što volite i korak po korak stvorite svoje carstvo. Voli vas Ana Bukovac :*

Primjedbe