Kuterevo.. tamo gdje te srce vuce

Kuterevo <3 od tamo smo mi Bukovci..moj otac, baka, djed, stricevi.. iz carobnog sela u Lici gdje vas ujutro bude zvonceki koje ovcice nose oko vrata dok pasu travu tik do prozora vase spavace sobe..
 
Moja baka cesto pati za tim rajem no morala ga je napustiti i zahvalna sam joj na tome jer je meni danas puno lakse zivjeti u Zagrebu i povremeno otici u Kuterevo nego putovati svakoga dana na fakultet.. i ona tu sve ima ali srce vuce tamo gdje mozete biti iskreno sretni okruzeni prirodom ali i zivotinjama.. u Kuterevu je utociste medvjeda.. i tako je uskoro Licka zabava i ja danas tati pokazem novi lancic (koji sam napravila upravo u spomen na Kuterevo koje je bilo glavna inspiracija za moj novi roman) i kaze da bi Bukovac_Fashon_Jewelry trebao biti jedan od sponzora na Lickoj veceri.. naravno da sam se slozila sa njime.. pa eto one Licanke koje budu prisutne na tomboli ce moci osvojiti i BFJ nakit <3
 
Vasa Ana Bukovac
 

Primjedbe