KORICE OD LJUDSKE KOŽE

Znate da sam luda za knjigama. Ne samo čitanjem nego i uvezivanjem istih. Naklada za moj novi roman biti će djelomično ručno uvezena pa sam tako istražujući o svojoj omiljenoj temi RUK-u otkrila neke šokantne stvari.

Jeste li znali da su nedavno otkrivene knjige čije su korice izrađene od prave ljudske kože? Mnogi nisu bili niti svjesni kako u rukama drže knjige koje mnogi ljudi svjesno ne bi bili u stanju dodirnuti.

Naime, za uvez takvih knjiga često se koristila koža skitnica i starijih ljudi koji su smrt dočekali sami. Ljudi u mrtvačnicama plaćani su za prikupljanje ovog jezivog materijala. S vremenom su monstrumi došli do zaključka da koža skitnica i starih ljudi nije dobre kvalitete pa su dogovarali preuzimanje kože sa ljudima koji su bolovala od neizlječivih bolesti.

 


Uglavnom su se u kožu uvezivale knjige namijenjene medicini te ostvarenja nekih pjesnika. Prva takva pronađena knjiga na Harvardu upravo je govorila na neki način i o samom sastavu korica što je pobudilo sumnju čitatelja nakon čega je izvršena analiza koja je potvrdila sumnje. Ako vas baš zanima znanstvenici su takve korice odnosno štavljenu ljudsku kožu opisali kao iznimno mekanu i glatku dosta nalik svili.

U našoj bližoj povijesti uhvaćeni razbojnici osuđeni na smrt vješanjem donirali su svoju kožu kako bi se u nju uvezle knjige koje su opisivale njihove „uspjehe“ odnosno zločine.

Mene knjige uvijek iznova iznenađuju a ponekad moram priznati i neugodno ;) Nadam se da mi u ruke neće doći ovakva jedna ...

Primjedbe