Plavuša! :)

Stalno se susrećem sa nekoliko pitanja vezanih uz moju kosu pa da ih prođem redom. Prije svega naglasila bih kako konstantno zanemarujem svoju kosu. Sram me bilo! J Jednostavno nikada nisam vodila previše računa o njoj. Frizeri su mi gotovo nepoznanica. Odustala sam od njih jer su mi prije stalno pričali kako su mi vrhovi ispucani pa umjesto 1 cm-a koliko sam ih tražila da skrate kosu oni bi odrezali po 10 – 20 cm-a jer su si one tako zacrtale. Činjenica je bila da sam dnevno po 2-5 sati provodila u kloriranom bazenu i kosu sušila 2 puta dnevno. Nisam od nje očekivala čudo stoga mi nije bilo jasno što one žele postići. Znači frizeri mi baš nisu na listi prioriteta. Preferiram masaže ako si već želim ugoditi.
 
  1. Jesi li ti umjetna plavuša ili prirodna?
 
Ovo pitanje mi ljudi često postavljaju iako ja osobno nemam potrebe pitati takve stvari. Baš sam gledala jednu emisiju gdje je žena (ona koju navodno kopira Kim) poludjela kada ju je voditelj pitao ima li umjetne grudi. Rekla je da je to toliko neumjesno isto kao kada je netko pita farba li kosu.
Mene to pitanje ne vrijeđa stoga ga slobodno postavljajte ;) Naime počela sam koristiti boju za kosu krajem srednje škole. Do tada nije bilo potrebe jer sam imala izuzetno svjetlu kosu. Negdje sa 17 godina mi je korijen počeo tamniti. To je sasvim očekivano ako znate da je moja majka kao djevojka imala skroz bijelu kosu a samo 2 cm-a od korijena crnu. Prirodno je imala takvu kosu pa su je zezali da je nosila lonac na glavi. Zanimljivo J
Od kad se farma nikada nisam bojala cijelu kosu. Koristim pallete ili Garnier boju za kosu koja košta između 20 i 25kn. Iako sam ovdje stavila Palette boju nju zapravo ne volim. Ima isti učinak kao i Garnier ali od nje užasno peče koža. Jedva dočekam da prođe onih 45 minuta. Sa Garnier bojama nemam nikakvih problema. Imaju ugodan miris i blagotvorno djeluju na tjeme.
 
  1. Zašto ti kosa nije žuta?
 
Nemam narančasti niti žuti pigment. Moja kosa se donekle ispere ali ona potamni. Nisam sigurna možda ima veze sa time što ne koristim blajh. No posavjetujte se sa nekom frizerkom. Jedna cura me pitala za farbu koju koristim i kada ju je ona stavila na glavu ispala je narančasta. Meni boja odlično prima i farbam se svakih par mjeseci.
 
  1. Zašto farbaš samo korijen?
 
Korjen kose mi potamni a ostalo ne farbam jer mi je kosa dosta oštećena. Stoga nema potrebe da je dodatno tretiram a zadovoljna sam sa njezinom bojom.
 
  1. Kako održavaš kosu ljeti?
 
Ljeti se u pravilu ne farbam. Čim postane toplije i sunčano koristim limun koji mi lagano posvijetli kosu i stoga je moj odabir broj 1. prirodan je i uistinu mi daje onu plavu boju koju imaju plavuše u reklamama za boje ;)
 
 
5. Imaš super parfem. Koji to koristiš?
 
Uglavnom zaboravim staviti parfem pa zato znam odmah a je riječ o mojoj kosi. Čudo koje je oduševilo i mog muškarca je Schwarzkopf "Gliss Hair Repair" (Liquid silk express - repair - conditioner). Djelotvoran je i ima predivan miris koji jako dugo traje te naravno daje sjaj kosi. Njega uglavnom stavljam na vlažnu kosu no dobar je i ako stavljate na suhu. Još jedna prednost je što pomaže kod raščešljavanja :) Pa eto kao još uvijek niste isprobajte ga. ima više vrsta a ja koristim taj sa slike. Cijena je oko 21kn u Muilleru a u DM-u je nešto skuplji oko 25 kn i meni traje preko mjesec dana premda ga učestalo koristim.
 
 

Primjedbe