RING RING - "Hrvatsko plemstvo 2" je na pomolu ;)

Bok društvance :) U zadnje vrijeme manje pišem jer sam okupirana sa poslom i pisanjem drugog dijela romana „Hrvatsko plemstvo“. Da dobro ste pročitali. Napokon sam skupila dovoljno inspiracije i bacila se na tipkanje. U jednom videu navela sam zlatna pravila za sve koji se misle baviti pisanjem. S vremenom ću napisati i jedan post o tome. Ono najvažnije je imati kontinuitet stoga dnevno pišem po nekoliko sati i ne dopuštam si niti jedan dan predaha. Brzo napredujem jer sam se prethodno dobro pripremila pa inspiracije pršti odasvud.

 


U ovom članku neću pisati ništa mudro, to ću ostaviti za roman. Ono što bih mogla još napisati je da me more brige oko diplomskog. Prije nekih tjedan dana bila sam na kavi sa urednikom jedne izdavačke kuće čisto da vidim kakav je njegov odnos prema pisanoj riječi i autorima. Svjesna sam da izdavačke kuće autore smatraju svojim najvećim neprijateljima. Uvjerila sam se u to i na vlastitoj koži, nažalost. Rezultat toga je 0 kuna uloženih u promociju moje knjige i dugovi vlasnika izdavačke kuće prema meni osobno. Čisto sumnjam da će mi ikada biti isplaćeni tako da se s  jedne strane veselim svom diplomskom kojemu je naslov „Isplativost samoizdavaštva“. Sigurna sam da je samoizdavaštvo isplativije nego da vam roman objavi izdavačka kuća a vi sve za nju odradite od lekture do promocije a kasnije vam se ne isplati niti onaj bijedni postotak od 7-10 posto od prodaje koliko obično daju kao autorski honorar. Stoga tvrdim da ako vam knjigu ne izda netko od tri najjača igrača na ovim prostorima: Algoritam, Profil, Školska knjiga   - zahvalite se ostalim ponudama i krenite u smaoizdavaštvo.

 

Dugačka je ovo tema pa o tome možda snimim i video. Kako bilo odmorite se i napapajte – Sretan Uskrs drage/gi moji! :*

Primjedbe