Kada nakon nekoliko mjeseci upališ fejs

Vjerovali ili ne moj profil n FB-u na kojem sam ranije stalno visjela i gdje su slike i statusi iz života mojih poznanika (jako malo ljudi oslovljavam prijateljem i sa njima komuniciram izvan virtualnog svijeta) zamijenila sam stranicom i drugim profilom koji mi je službeni. Tako iz dana u dan i mjeseca u mjesec prođe više od pola godine. Odem ja na njega jer sam shvatila da nemam pojma što se sa tim svim ljudima dogodilo a  kad ono imam što i za vidjeti. Ostarjeli su oni ostarjela sam i ja.
Neki su oćelavili, drugi dobili djecu ili se skrasili, treći postali direktori, četvrti otišli u Švedski, Irsku i ko zna gdje …. Nije mi shvatljivo kako se sve to izdogađalo u tako kratkom vremenu. S druge strane u zadnjih 6 mjeseci zgotovila sam faks, pripremila diplomski, objavila knjigu, proširila posao na Crnu Goru i Srbiju te pokrenula novi, zaseban posao. Osim toga dobila sam 5 kilograma i da ono najtužniji izgubila djeda i baku.
Kako 6 mjeseci zvuči malo a zapravo je jako puno. Stoga dragi moji i drage moje trošite svoje vrijeme najbolje što znate. Ja vjerujem kako svoje najvrjednije trošim na pisanje te tako nekim drugim generacijama ostavljam dio sebe. Voljela bih da vrijeme sporije teče ali na žalost dani su nam odbrojeni stoga budite mi sretni i ne dozvolite nikome da vam pokvari raspoloženje.

Javim se sa Facebook novostima za 6 mjeseci .. kada ponovno provirim na FB ;)
 

 ps. ovo je slikano na dan promocije mog romana "Hrvatsko plemstvo" - ekipa iz Naklade Ceres :)
Vaša Ana Bukovac

Primjedbe