Žene vole nakit

Nakit je definitivno najbolji poklon koji možete kupiti svojoj ženi, djevojci, ljubavnici ... jer svakako traje duže od ruže.
Osobno ne preferiram ubrano cvijeće. Njemu je mjesto u prirodi. (U teglici još nekako i može proći)
Stoga držim da stotine ruža neće imati učinak kao neki komad nakita...

Nakit povezujemo sa sjećanjima i ako nam se ne sviđa (pa ga ne nosimo) stajati će negdje kao uspomena i kada ga vidimo sjetiti će nas na osobu koja nam ga je darovala.
Moj prvi muškarac bio je mudar. Nije mi kupio cvijeće ali mi je na rastanku poklonio nakit. Znao je da će tako djelić njega stalno biti tu da me povremeno sjeti na njega.
Nakon njega nitko mi nije poklonio komad nakita pa sam si ga odlucila pokloniti sama. I tako je nastao moj brend "Bukovac Fashon Jewelry" da održi sjećanja, razveseli mene i pomogne muškarcima da ostanu blizu svojih dama ❤

Primjedbe