DOBRI POSLODAVCI

Pozdrav ekipa J

Nedavno sam sjedila sa frendicom na kavi kad je jedan muškarac počeo pljuvati po „McDonalds'u“. To me jako na ljutilo jer smatram da je bezobrazno širiti laži o korporaciji koja posluje poštenije od 99% poduzeća u HR. Slobodno možemo svi zajedno diskutirati i negativno pričati o kvaliteti njihove hrane ili cijenama koje su uistinu visoke za naše standarde no govoriti negativno o njihovom poslovanju je krajnje besmisleno.

Korporacija kao što je McDonald's pazi na svaki pokret svojih radnika a čistoća i higijena je na prvom mjestu. Plaće ne kasne i ne trebate imati nikakve obiteljske veze da biste se kod njih zaposlili. Samo trebate imati volju za radom i dobru disciplinu. Gluposti kao „palo im je meso na pod pa su ga stavili u hamburgere“, „radnici ne peru ruke“, „pljunuli su mi u salatu“ i sl. ostavite kod kuće. Tamo ste kao radnik pod nadzorom i pokušate li nešto od navedenog to je zadnje što ćete tamo napraviti.




Druga stvar je poštivanje radnika. Radila sam kod mnogih poslodavaca i jedino mi McDonald's kompanija nije načinila štetu. Svi ostali zakinuli su me za plaču jer „ti si student i novci ti nisu potrebni!“ njihov je drski odgovor na upit o plaći.

Naravno da ću posvetiti post i bivšim poslodavcima kojima sam u jednu ruku zahvalna jer da su bili ono čemu svi trebamo težiti  – pošteni ljudi - ja bih danas njima zgrtala bogatstvo a ne sebi.

Stoga svi vi koji pljujete velike i male koji časno rade svoj posao okrenite se prema onima koji zaslužuju vaše osude a one koji redovito isplaćuju radnike i koji daju priliku velikom broju mladih ljudi hvalite na sav glas pa se možda na njih ugledaju i oni ljigavci koji iskorištavaju ljude, prodaju vam smeće pod blago i sa vašim teško stečenim novcima raspolažu u svoju korist.

Budite mi pametni!

Voli vas Ana

Primjedbe