My heaven

I don't have pink sunglasses but i see world thro them ;) today i enjoyed at my parents 2nd house in nature - best place ever and i love to call it my little heaven ❤ think i made a good mach with this @skechers shoes and pink bag @bukovac_official .. i rock because there no competition today exept my dog Tina ... anyway have a good day and stay optimistic :*
.. love Ana
 
Ne nosim ružičaste naočale ali grelam kroz njih ;) danas sam uživala u kući mojih roditelja koja se nalazi u rirodi - najdivnje mjesto na kojemu sam ikad bila i volim ga zvati svojim malim rajem <3 Mislim da sam dobro iskombinirala svoje "Skechers" tenisice sa rozom "Bukovac" torbom ... rasturila sam sa ovom kombinacijom jer itako nije danas bilo konkurencije osim mog pa Tine..heh :) Uživajte u današnjem danu i ostanite mi optimistični :*
 
Shop shoes --> http://www.skechers.com
 
 
 

Primjedbe