INTERLIBER 2015.


Samo mi koji obožavamo knjige razumijemo pravo značenje ove riječi, zar ne? J Da ga nema mnogi od nas vjerojatno ne bi znali što riječ „bankrot“ znači no kako bilo drago nam je da smo na ovaj način to otkrili. Ja sam ona koja drži da kupnjom knjige kupujemo zapravo kartu za jednu pustolovinu… novi život… komadić sreće. Zato je svaka potrošena kuna zapravo ulog u sretniji život. Stvar koja nam sve skupa može olakšati činjenica je da se danas vrlo dobro prodaju rabljene knjige pa se svakako dio novca od kupovine knjiga može kasnije vratiti J

Zašto zapravo obožavamo Interliber?

Zato što većinu željenih knjiga možemo kupiti sa velikim popustom. Mnoge su na 50% - 80% popusta (hvala Nakaldi Ceres koja je cijenu za moj roman „Hrvatsko plemstvo“ koji inače košta 198kn spustila na 60kn!). Dječja knjiga daje izvanredne popuste na svoje knjige pa tako bajke možete kupiti po cijeni od svega 10kn dok romani (meko uvezane knjige) na štandu naklade "Znanja" koštaju svega 20kn. Ima tamo i kuharica po 10 kn. Na štandu

Jutarnjeg lista pronaći ćete knjige Marije Jurić Zagorke po izvanrednoj cijeni. Predivne knjige predstavio je Leo Commerce - svi koji obožavaju Amandu Quick brzo na njihov štand jer su njezine knjige spuštene na 30kn (i pričamo o tvrdom uvezu ;). Moja najdraža izdavačka kuća je Mozaik pa su me osim njihovih cijena na Outlet štandu oduševili i zaposlenici J Pristupačni, srdačni i oboružani sa dobrim smislom za humor svakako će vašu kupnju učiniti još ugodnijom. Kupila sam knjigu i na štandu „Hena.com“ gdje će vas zaposlenici fotografirati i na taj način sudjelujete u njihovoj nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti divne knjige.
Naravno ima i skupljih knjiga jer neke naklade daju svega 10 do maksimalno 20 % popusta na knjige koje inače stoje preko 100kn … vjerujem da te možemo uvijek kupiti i u redovnoj prodaji. Cilj nas koji kupujemo na Interliberu upravo je podržati naklade koji nama idu u susret sa onim odličnim popustima J
Ja osobno više volim paviljon 6 jer su manje gužve i tamo su naklade koje ja preferiram. Također tu se održavaju promocije novih knjiga a neke naklade kao što je „Neptun naklada“ dočekati će vas sa čajem koji poslužuju s mlijekom i finim kolačićima. Genijalno zar ne?
Uskoro dolazi vrijeme darivanja pa poklone na vrijeme možete kupiti upravo na Interliberu.
Ja danas potpisujem knjige od 18:00 d 20:00h … vidimo se ;) Paviljon 6 – Nakalda Ceres (lijevo odmah pored Mozaika J )
Vaša
Ana Bukovac


 Štand "Naklada Ceres" - stručni suradnik Goran
 Recenzentica Sandra avar - Čarobni svijet knjiga - recenzije i preporuke
 <3
Na štandu "Neptun" nakalde koja je za Interliber pripremila novi naslov - "Kako udovoljiti princu" :)
 

Primjedbe