BUKOVAC BAGS - nova kolekcija

Drage moje (muškarce ova tema neće previše zanimati no doći će i oni na red obećavam ;) Izlazi nova kolekcija Bukovac torbi  početkom ožujka. Do tada će kapati sličice novih modela a ja sam baš poletna po tom pitanju. Team Bukovac nam se proširio pa su sada tu Marko i Dean. (Ja se obično potpišem kada se sa mnom dopisujete tako da znate da sam ja. Ostalima odgovara Dean.)
I dalje u ponudi imamo „Standar“ i „Jadran“ model  Bukovac  torbi koje su prepoznate u EU (klap klap ;)  ali i kod nas pa su i dalje najtraženiji proizvod Bukovac  ponude izuzme li se Bukovac Fashion Jewelry (BFJ) kolekcija nakita.

Nova torba biti će namijenjena modernim ženama koje svojim torba žele istaknuti odjevnu kombinaciju. Biti će relativno male i od umjetne kože. U njih će stati novčanik, mobitel i ponešto šminke bez koje ne možemo ;)


Birala sam boje eko kože ne po tome koje se najviše traže već po tome koje su meni najljepše a u tim bojama sam rijetko pronalazila torbe. Uskoro sličice ;)






Primjedbe