NEŠTO POSEBNO - NOVI ROMAN BEZ IMENA ;)

Hvala svima koji su dali svoj glas u odabiru imena za glavni ženski lik koji će se prema vašoj želji zvati BARBARA J
Istina, nisam vam dala veliki izbor no ovako mi se činilo daleko jednostavnije ponudi vam dva imena koja su se meni činila prikladnima a vama prepustiti odabir boljegaJ Našu Barbaru Nikola će od milja zvati Barb ili Barbi. Cijela njihova priča nije nimalo onakva kakvom se čini jer uz njih dolaze neki likovi koji će vas zaintrigirati. Mene svakako jesu! J
Odlučila sam cijeli proces nastajanja ovog romana podijeliti sa vama jer mislim da bez čitatelja nema smisla pisati. Želim da zavolite Nikolu i Barbaru kao što sam ih ja već zavoljela. Njihovi problemi su oni s kojima će se neki od nas poistovjetiti a u određenim likovima prepoznati  ćete ljude koje možda osobno i poznajete.
Pssssttt …. Stalno  se zanesem jer ovaj roman u meni budi poseban zanos. Možda najviše zato što ga ne stvaram sama već sa vama i sebi bliskim ljudima.
Uskoro ćete upoznati kroz neke zanimljive tekstove Barbaru i njezine prijateljice ;)
Vežite se jer  polijećemo <3
Vaša
Ana Bukovac

 

Primjedbe