OVERSEAS DOSTAVA - moja loša iskustva :(

Radim već godinama sa Hratskom poštom i iskreno shvatila sam jućer da druga opcija ne postoji. Nedavno sam razmišljala pokrenuti posao sa Oversisom i (srećom) naručim mobitel od tele2 kad tamo počinju problemi.
Ako nešto mrzim onda su to dogovori koji propadaju. Ako propadnu bez da se netko ispriča pa barem i nakon propalog dogovora apsolutno nije prihvatljivo.
Nikada se ne svađam sa prodavačima ili dostavom. Strpljiva sam is svoje klijente i klijentice molim za isto no ako vam netko najavi dolazak i ne pojavi se to je sasvim druga priča.
Tako je meni stigla poruka da mi stiže paket na dan 13.01.2016. Super! Javili su mi da stižu. Dolazi druga poruka gdje piše – Pošiljka će biti dostavljena u razdoblju od 17 do 20h! - Odlično sad znam kad moram bit doma. Sve odgodim i čekam. Brljavim po svom logu i stalno trčim da vidim kada će doći jer nakon što preuzmem paket idem po materijal. Nitko ne dolazi a niti poruka sa navedenim razlogom kašnjenja.
Drugi dan sam već ljuta pa se preko jedne firme koja sa njima posluje raspitujem što je sa  mojim paketom a oni kažu da se paket VRATIO NJIMA U SKLADIŠTE jer sam ja PROMIJENILA ŽELJENI DATUM DOSTAVE! MOLIM?
Zovem njihovu službu i gubim dragocjeno vrijeme na čekanje u redu jer je prije mene 5 ljudi koji očito isto imaju pritužbe kao i ja. Napokon dođem na red i javi se Sonja i kaže da će vidjeti što je sa mojom pošiljkom. Nema je nekoliko sekundi pa kaže ( bez onog čarobnog – ISPRIČAVAMO SE! ) hoćete li sutra biti doma da vam paket bude dostavljen?!
Pitam je ja koji je razlog zašto nije dostavljeno jučer kada je najavljeno i dali oni šalju te poruke iz zabave jer je to njihov neki novi đir?
Ona ne odgovara pa je zamolim da me spoji sa nekim nadređenim jer ja ne mislim čekati njih u petak s obzirom da putujem van Zagreba.
Kaže da će me netko nazvati na moj roj. Nakon što sam joj dala broj napominjem da ću raskinuti ugovor sa Tele2 ukoliko danas mobitel ne stigne i lijepo je pozdravljam.
Pogađate - mobitel još nije stigao no nije niti poziv.
Sramotno je to da velike korporacije ne znaju reći oprostite – jer smo za njih samo mali korisnici a zapravo konkretno u meni je čučao njihov vjerojatni budući poslovni partner. No ne želim da moji klijeti gube dragocjeno vrijeme i živce na njihov nesposoban rad.
Napominjem – da su kao pošta pa da me uopće nisu obavijestili ne bi bilo problema no najavili su se i nisu održali dogovor. Greške se događaju ali ako oni uopće njih ne vide kao takve onda je to dodatan problem jer očito je da ih često rade.
U svakom slučaju od sada pa nadalje izbjegavam ovu firmu koja je očito povoljan izbor za poduzetnike no svakako vrlo loš za krajnje korisnike.
Možda netko od njih pročita ovaj post pa napiše mail u kojemu će samo pisati :
Isrpičavamo se!
Evo Sonja je upravo zvala – kaže da paket stiže danas – pitala sam da li je to sad sigurno? Kaže da je …. Javim vam se ako uistinu je.
Kakva su vaša iskustva sa njima?
 

 
 

Primjedbe