Radim već godinama sa Hratskom poštom i iskreno shvatila sam
jućer da druga opcija ne postoji. Nedavno sam razmišljala pokrenuti posao sa
Oversisom i (srećom) naručim mobitel od tele2 kad tamo počinju problemi.
Ako nešto mrzim onda su to dogovori koji propadaju. Ako
propadnu bez da se netko ispriča pa barem i nakon propalog dogovora apsolutno
nije prihvatljivo.
Nikada se ne svađam sa prodavačima ili dostavom. Strpljiva
sam is svoje klijente i klijentice molim za isto no ako vam netko najavi
dolazak i ne pojavi se to je sasvim druga priča.
Tako je meni stigla poruka da mi stiže paket na dan
13.01.2016. Super! Javili su mi da stižu. Dolazi druga poruka gdje piše – Pošiljka će biti dostavljena u razdoblju od
17 do 20h! - Odlično sad znam kad moram bit doma. Sve odgodim i čekam. Brljavim
po svom logu i stalno trčim da vidim kada će doći jer nakon što preuzmem paket
idem po materijal. Nitko ne dolazi a niti poruka sa navedenim razlogom
kašnjenja.
Drugi dan sam već ljuta pa se preko jedne firme koja sa
njima posluje raspitujem što je sa mojim
paketom a oni kažu da se paket VRATIO NJIMA U SKLADIŠTE jer sam ja PROMIJENILA
ŽELJENI DATUM DOSTAVE! MOLIM?
Zovem njihovu službu i gubim dragocjeno vrijeme na čekanje u
redu jer je prije mene 5 ljudi koji očito isto imaju pritužbe kao i ja. Napokon
dođem na red i javi se Sonja i kaže da će vidjeti što je sa mojom pošiljkom.
Nema je nekoliko sekundi pa kaže ( bez onog čarobnog – ISPRIČAVAMO SE! ) hoćete
li sutra biti doma da vam paket bude dostavljen?!
Pitam je ja koji je razlog zašto nije dostavljeno jučer kada
je najavljeno i dali oni šalju te poruke iz zabave jer je to njihov neki novi
đir?
Ona ne odgovara pa je zamolim da me spoji sa nekim
nadređenim jer ja ne mislim čekati njih u petak s obzirom da putujem van
Zagreba.
Kaže da će me netko nazvati na moj roj. Nakon što sam joj
dala broj napominjem da ću raskinuti ugovor sa Tele2 ukoliko danas mobitel ne
stigne i lijepo je pozdravljam.
Pogađate - mobitel još nije stigao no nije niti poziv.
Sramotno je to da velike korporacije ne znaju reći oprostite
– jer smo za njih samo mali korisnici a zapravo konkretno u meni je čučao
njihov vjerojatni budući poslovni partner. No ne želim da moji klijeti gube dragocjeno
vrijeme i živce na njihov nesposoban rad.
Napominjem – da su kao pošta pa da me uopće nisu
obavijestili ne bi bilo problema no najavili su se i nisu održali dogovor.
Greške se događaju ali ako oni uopće njih ne vide kao takve onda je to dodatan
problem jer očito je da ih često rade.
U svakom slučaju od sada pa nadalje izbjegavam ovu firmu koja
je očito povoljan izbor za poduzetnike no svakako vrlo loš za krajnje
korisnike.
Možda netko od njih pročita ovaj post pa napiše mail u
kojemu će samo pisati :
Isrpičavamo se!
Evo Sonja je upravo zvala – kaže da paket stiže danas –
pitala sam da li je to sad sigurno? Kaže da je …. Javim vam se ako uistinu je.
Kakva su vaša iskustva sa njima?
Primjedbe
Objavi komentar