U NOVE POBJEDE

Dragi moji poznanici i prijatelji koji me podržavaju u mom radu. Protekla godina bila je predivna i pretužna za mene. Ovoga puta ostavljam mjesto samo radosnim trenucima i onim divnim ljudima koje sam u protekloj godini upoznala.
Napokon sam došla u životnu fazu u kojoj mogu birati sa kime ću se družiti i sa kime ću dijeliti svoje sretne trenutke. Nekako nesvjesno kroz život moramo prolaziti uz ljude kraj kojih nas splet okolnosti dovede. Bio to posao kojim se bavimo ili put ka našem akademskom statusu. U svakom slučaju koračamo putem sa određenim ljudima od kojih neke zavolimo a neke jednostavno zaobiđemo. Sada radim isključivo što volim i stoga mogu reći da imam čast vrijeme provoditi sa ljudima koji me uistinu vesele svojim vedrim duhom i pogledom na život.

 
Isto tako nadam se da sam ja njima uljepšala djelić života. U vrijeme kada je iskrenost skup poklon ja svoje prijatelje smatram onim rijetkim biserima koje čuvam kao najveće blago.
Mnogo divnih stvari dogodilo se prošle godine no isto tako i onih ne baš tako divnih, iznimno tužnih. Četiri gubitka obilježila su 2015. no o njima sada nećemo. Ovo je blog o pozitivnim stvarima koje su je obilježile. To je svakako proboj na tržište dva brenda iza kojih stojim, završetak mojeg akademskog  života sa zvanjem magistrice inženjerske grafičke tehnologije i uspjeh mog romana „Hrvatsko plemstvo“, te činjenica da sam uz sve turbulencije koje su zadesile moj život uspjela pobjeći u svoju maštu i napisati još jedan roman „U kneževom zagrljaju“.
Pročitala sam nekoliko divnih romana. Upoznala nekoliko divnih ljudi iz svijeta knjige te među njima pronašla iskrene prijatelje.
Bila je 2015. burna godina. Ona koja me iz temelja promijenila. Ključna godina za mene a nadam se da će 2016. biti puno sretnija.
Svima vama želim puno ljubavi, zdravlja, sreće, spontanih trenutaka i dobrih knjiga. Uživajte, veselite se i budite svoji. Neka ova godina bude naša sretna godina kojoj ćemo pokazati da smo mi ti koji ćemo od nje stvoriti godinu za pamćenje.
Dragi moja SRETNA VAM 2016. GODINA!
 
 
Vaša
Ana Bukovac

<3

Primjedbe