SNIMANJE VLOGA

Dragi moji evo još novosti od mene. Već više od godinu dana pokušavam se natjerati na snimanje vloga ali bez većeg uspjeha. Sada kada gotovo nemam vremena za tipkanjem razmišljam o tome sve češće premda se mrzim snimati a da ne pričam o ljudima iz svoje okoline koji bježe od kamere i kad nije upaljena.
Prvotna zamisao bila j da snimam vlogove isključivo o knjigama jer to uglavnom nitko ne radi a o modi danas svi vlogaju. S druge strane kako netko tko se bavi modom može izbaciti iz Vlogova ono što radi 15 sati dnevno?
Uostalom dešavaju mi se tako komične situacije u životu da biste sigurno sa zanimanjem pratili neke moje životne situacije iz kojih biste naučili i koju korisnu npr. Kako postati poduzetnik u zemlju gdje lova nestaje kao što brodovi nestaju u Bermudskom trokutu…. Kako se postaviti prema velikim korporacijama i što učiniti kada dobijete kaznu jer vam psi nemaju vodilicu a vi ih nosite u rukama (Čemu onda vodilica?).

Da ne spominjem situaciju u kojoj vam u Dubravi ispred crkve sa auta skinu ukrasnu plastiku na kojoj stoji naziv modela auta pa kad nazovete Mercedes shvatite da vas je netko u par minuta zapravo opelješio za tisuću kuna (i refundira li Crkva troškove za nastalu štetu heh). Kako raskinuti ugovor sa tele2 ili kako odabrati ime za novu firmu? Koju knjigu čitati i tko je zapravo Nikola o  kome svi bruje? Sto i jedna dilema i tema o kojoj bi mogla vlogati a opet će ljuti pitati – kaj to neko gleda? Pitala sam se i ja – kaj ovo netko čita? Brojka pokazuje da čita … Možda bi onda neki od vas gledali … u svakom slučaju biti ćete prvi informirani ako dođe do Vloganja J

Pusa

A




Primjedbe