SRETAN ROĐENDAN DRAGA RENATA

Jučer sam se družila s Renatom Sopek te joj uručila poklončić povodom njezinog rođendana. Malo je žena koje su me uspjele impresionirati a predivna Renata Sopek jedna je od njih. Renata pomiče granice čime je dokazala svima da se do cilja dolazi s puno truda, rada i znoja, a ne preko nepotrebnih skandala.
 
Sjećam se kako sam prije nekoliko godina pozvala prijateljicu na kavu a njezin odgovor bio je: „Trenutno ne mogu, vježbam Zumbu uz Renatu. Javim se kada završim.“ Tada sam znala da je službeno Renata pokrenula Hrvatsku i natjerala one koji preziru sportske aktivnosti da ih zavole. To radi i danas još uspješnije putem raznih projekata i svog službenog portala.
 
Svojim radom i zalaganjem sigurno je uljepšala živote mnogim djevojkama i ženama jer ne samo da su vježbajući sa njom počele živjeti zdravim načinom života već su sigurno postale zadovoljnije i svojim fizičkim izgledom.
 
 Možda niste znali ali naša Renči je odlikašica. Dobila je Dekanovu nagradu za izvrsnost a njezin prosjek ocjena na fakultetu je 5,00. Definitivno je time stala na kraj svim predrasudama o plavušama. Ujedno, Renata ima i objavljenu knjigu „Zdrava i fit“ što je sigurno zanimljiva informacija za sve moje knjigoljupce jer sada još jednu knjigu mogu dodati na popis za ovogodišnji Interliber.
 
 Ono što ste sigurno zamijetili je to da je Renata jedna od najljepših Hrvatica i vjerujte mi da uživo izgleda još ljepše nego na slikama.
 
 
Mnogi časopisi prozivaju je ikonom stila a i ja je osobno smatram najljepše odjevenom Hrvaticom.
 
Čast mi je što me takva osoba podržala na početku moje dizajnerske i spisateljske karijere. Ovim putem još jednom, s malim zakašnjenjem, želim čestitati rođendan ovoj prekrasnoj ženi koja s pravom treba biti uzor mladima.


 Draga Renata ostani nam i dalje tako predivna, pametna i aktivna <3
 

Primjedbe