OSUDE I PREDRASUDE

Ja sam od onih žena koje žive po pravilima a opet na leđima nose toliko osuda za koje i jesu i nisu zaslužne.. U srednjoj školi osuđivali su me jer sam imala dobre ocjene. Čuli su da imam stipendiju radi izvrsnosti i sportskih uspjeha pa su me osuđivali jer nosim skupu markiranu odjeću, iako je nisam nosila. Kada sam kupila nekretninu osuđivali su me umjesto da su radili isto što i ja - doslovo radili i zarađeni novac spremali a ne trošili na skupu odjeću i izlaske pa kasnije nešto pametno sa njim kupili. Isto je bilo i s autom. Kada mi je knjiga objavljena osuđivali su me jer mi je knjiga objavljena. Kada sam pokrenula posao osudili su me jer sam žena i jer sam plava i jer je sigurno netko drugi sve pokrenuo a ja sam samo došla na gotovo. Nisam. Šutim i radim.
 
 
Osudili su me oni i kada su pročitali moju knjigu jer su ljubomorni što je dijete od 16 godina uspjelo napisati knjigu od 500 stranica koja je kasnije objavljena a njihova nije premda imaju daleko više od 16 godina. Kroz godine sam nešto naučila. Ljudi će vas osuđivati napravili vi nešto ili ne stoga napravite. Kažu da ljudi na umoru žale samo za onime što nisu napravili. Moj spisak stvari koje trebam napraviti velik je i svakim danom raste.
Nakon 21. godine prestala sam se zamarati mišljenjima osim kada ih iznose moji mentori. Svi ostali nebitni su. Zapravo, shvatila sam još nešto. Što više ima onih zlih, zavidnih ljudi, koji loše pričaju o vama, vaša vrijednost raste jer oni u svakom pogledu šire priču o vama i vašem poslu a time se proširuje i samo vaše poslovanje, stoga se iskreno nadam da će me jako puno ljudi zamrziti nakon objave idućeg romana. Srećom Hrvati to jako dobro rade. Kako profesor Pavuna rekao „ Kada vani netko uspije ljudi mu se dive. Kada netko u Hrvatskoj uspije mi mu prvo tražimo manu.“
Pusa svima uz napomenu – ljudi bez života komentiraju a oni ostali ga jednostavno žive. Veliko hvala mojim curama, Maji i Mariji, što su hrabro odlučile stati uz mene i preuzeti dio mržnje na sebe, jer svakako će je biti onaj tren kada knjiga bude objavljena <3
Pusa
Ana



Primjedbe