NOVOSTI


Pozdrav dragi moji J

Nije me bilo dugo jer sam se pretrpala novim projektima i kvalitetnom literaturom. Zadnja tri mjeseca vratila sam se onome čime sam se bavila za vrijeme studiranja a to su seminari koji me uistinu vesele.

S obzirom da imam potrebu prenijeti vam mnogo informacija a nemam volje puno tipkati (osim kada se radi o pisanju romana), odlučila sam snimati „videiće“ koje možete patiti na mom službenom youtube kanalu! J -> klikni ovdje

Uglavnom su namijenjeni liderima/lidericama i onima koji to će to tek postati. Ujedno obrađujem i neke svakodnevne teme te se trudim motivirati vas jer je uspjeh moguć samo ako u njega istinski vjerujete i okružite se pozitivnim ljudima.

Moji stavovi su dosta oštri i ne očekujem da se slažete sa mnom no vjerujem kako ćete kroz njih naučiti nešto novo i natjerati sebe da razmislite o tim bitnim pitanjima kojima se ne posvećujemo dovoljno u ovoj našoj užurbanoj svakodnevnici.

Pusa.


Ana Bukovc

 

Primjedbe