LIKA model - Bukovac Fashion Jewelry narukvica

Svi vjerojatno već jako dobro znaju da sam ja ona koja stoji iza BFJ brenda ali malo tko zna da više nisam ja jedina koja obavlja sve vezano za njega već imam predivan mali tim s kojim ću vas upoznati drugom prilikom.

Ono što također znate je činjenica da modelima narukvica volim davati strana imena ali postoji jedan model koji je dobio naziv upravo prema jednom predivnom mjestu u Hrvatskoj iz kojeg djelomično potječem a to je „Lika“. Da, dobro ste pročitali i nisam ovaj put krivo napisala (premda često izvrćem slova radi disleksije) ovaj put uistinu nije LAJK nego je LIKA J

Zašto je naziv narukvice LIKA?
Zato što je to naš prvi model nastao u suradnji s mojim stricem koji je, pogađate, bio Ličan. Kažem bio jer više nije među nama. Naziv ovom modelu dala sam njemu u spomen zato što je on bio jedina osoba koja je vjerovala u mene kada drugi nisu i dao sve od sebe da realiziramo svaku moju ideju. Znam da bi mu se to ime svidjelo i zato upoznajte naš popularni model narukvica zvan „Lika“.  

Hrvatski proizvod
„Lika“ je hrvatski proizvod i u potpunosti se izrađuje ručno. Svaki dio - od izrezivanja metala do njegove obrade i gravure - izrađuje se u potpunosti ručno na što sam osobito ponosna.
Prilikom odabira materijala pazila sam da pronađem onaj koji neće promijeniti svoj sastav u doticaju s vodom, znojem i ostalim „neprilikama“ koje pogađaju većinu nakita.

Pristupačna cijena
Cijena „Lika“ modela je 50 kn (poštarina je besplatna). S obzirom da je riječ o hrvatskom proizvodu prilikom definiranja cijena željela sam da ovaj model bude pristupačan svima stoga je ovo cjenovno najpovoljniji model BFJ narukvica.  Uzmemo li u obzir da je riječ o narukvici koju ćete moći nositi jako dug period a uz to je još i ručni rad vjerujem da je ovo idealan komad nakita za svakog.

Poruka bez boli
Za sve koji ne vole tetoviranje jer se boje igli našli smo idealno rješenje. Osim imena i datuma na „Lika“ modele stanu i kraće poruke stoga je ovaj model idealan i kao poklon voljenim osobama. 
 








 
Uskoro predstavljam i ostale modele iz BFJ asortimana.

Primjedbe