Hvala na čudu! Hvala na svemu!

"Draga Ana!
 
    Prije malo više od mjesec dana, točnije 12.12. 2016. , na moj 21. rođendan, pri povratku sa fakulteta dočekalo me nešto predivno! 3 rođendanska poklona na stolu - 3 predivne knjigice, nestrpljivo su čekale da ih otpakiram, a među njima nalazila se i Vaša "Seks i glamur!"
 
    Otvorivši paketić i vidjevši uz knjigu i Vaš hand made potpisani primjerak lančića sa znakom sindra - ostala sam bez riječi!! O kako sam se samo iznenadila! Suze su sve govorile!! 😀 Prva asocijacija - moj najljepši Split i moje Vodice! Najljepše slike bljesnule su mi pred očima... Moji prijatelji i moja rodbina koji tamo prebivaju taj čas bili su mi bliže no ikada ❤ I sve je bilo predivno! Mojoj sreći nije bilo kraja! Hvala Vam što ste mi tom prigodom omogućili da mi 21. rođendan ostane u jednom posebnom sjećanju, hvala od ❤ ❤
 
    Zasigurno će mi ostati i knjigica koja je ostavila jedinstveni utisak na mene, no prije no što nešto više o tome kažem, isprike što moj odgovor tek sada stiže! Čekala sam pravi trenutak kako bi se sjedinila s knjigom u potpunosti te Vam bila u mogućnosti napisati osobni doživljaj! Pa evo i mog osvrta! :))
 
    Nikada zapravo nisam bila skeptična u pitanju domaćih autora, ali nekako sam pri čitanju uvijek davala prednost stranim jer do sada sve one velike ljubavne priče koje sam imala prilike pročitati pronašla sam na policama upravo među istima s toga mi je veliko zadovoljstvo i čast što upravo Vašu knjigu "Seks i glamur" mogu usporediti s već navedenima - najvećima! ❤
 
   Nezaboravna ljubavna priča s brojnim neočekivanim obratima natjerala me da je ne ispuštam iz ruku sve do posljednje stranice, a glavni junaci Barbara i Nikola naučili su me kako prava ljubav nikada nema cijenu te da se za nju uvijek vrijedi boriti! Upravo ti glavni junaci, koji su toliko stvoreni jedni za drugo, a opet toliko različiti, dovode u pitanje jedinstveni plan sudbine koja nema namjeru tako lako odustati od svojeg nauma! Hoće li se Barbara moći oduprijeti demonima iz prošlosti te hoće li šarmantni balkanski neženja ipak odlučiti napraviti potez kojeg se većina muškaraca plaši, te što im je sudbina pripremila, otkrijte, dragi čitatelji, Vi sami! Jer nakon ovog štiva, ljubav će vam postati SVE! S toga uzmite knjigu u ruke, otvorite svoje srce i dopustite da vam promijeni život - zauvijek! ❤
      Knjigica je definitivno nadmašila sva moja očekivanja, a ono što mi se posebno svidjelo, a do sada nisam imala prilike uvidjeti u ni jednoj pročitanoj knjizi jest način na koji ste prenijeli i opisali Vaš rad, rad Vaših prijateljica, snagu zajedništva i Vašeg dugogodišnjeg prijateljstva kroz lik glavne junakinje Barbare! Ma je li priča zaista stvarna!? O tako bih voljela da jest! 😀 😀 Prekrasno suvremeno štivo, ljubavno erotske tematike nikoga ne ostavlja ravnodušnim! Voljela bih da se ova ljubavna priča nastavi, a do tada uživat ću u svemu čemu me ova knjigica poučila! 😀 Hvala Vam što ste nam vratili vjeru i podsjetili nas na nevjerojatnu snagu istinske ljubavi koja nikada ne umire, a živi u svima nama. ❤ Hvala na čudu! Hvala na svemu! ❤
 
    Šaljem Vam puno ljubavi. ❤ Iva Hećimović. 😗 P.S. u prilogu Vam šaljem i fotografiju knjige i Vašeg dara onaj dan kada su stigli na moju adresu! Nastavite i dalje stvarati od ❤ i činiti nam život ljepšim! 🙂" Iva Hećimović



💞  " Ljubav treba širiti, uvijek, a na to treba podsjetiti svakog pojedinca upravo Vašom knjigom jer za to je i namijenjena 🙂 ❤️" Iva Hećimović

Hvala ti draga Iva još jednom na predivnom osvrtu i poruci <3

* Tekst je prenesen uz odobrenje Ive Hećimović

Primjedbe