Bridgerton

The Bridgerton Series


Serija o kojoj svi bruje zaslužuje biti tema jedne naše kave. Dakle, nisam niti najmanje vjerovala da je stvarno tako popularna dok nisam čula da se u kultnim serijama i filmovima spominje - i to uglavnom u kontekstu laganog ismijavanja radi prenaglašenih ljubavnih "ispada" npr. serija "And just like that" - nastavak kultne serije Seks i grad.

Nakon toga sam shvatila da je ovo stvarno nešto veliko i zaslužuje moje vrijeme. Iako obožavam povijesne romane upravo oni Julie Queen nisu mi privukli preveliku pažnju. (Prva dva nastavaka poklonio mi je Dean još dok Bridgertoni nisu bili in).
Što mi se nije dojmilo? Uglavnom to da sam imala osjećaj kao da se ponavljam jer sam slično pročitala u ranije pročitanim romanima drugih autora... Možda da su to bili prvi povijesni ljubavni romani vjerojatno bih bila oduševljena.

No vratimo se na seriju. Glumci su me skroz osvojili. Mislim da su baš napravili odličan izbor što se glumaca tiče - pogotovo onih u glavnim ulogama.

Najdraži lik: Daphne Bridgerthon - Baš joj je sjela ova uloga

Najmanje drag lik: Eloise Bridgerton - Izuzetno mi je iritantna pa me baš zanima hoće li mi se svidjeti njezin serijal.

Nedefiniran lik:  Kraljica - nije mi jasna niti izgledom niti ponašanjem.

Veselim se trećoj sezoni u kojoj će navodno Lady Whistledown imati glavnu riječ.

Popularnost serije bi svakako trebala biti poticaj da se nastavi sa snimanjem povijesnih ljubavnih serija. U ova luda vremena svima dobro dođe doza romantike i bijeg u neka druga vremena.

ps. Deana nisam uspjela nagovoriti da pogleda seriju pa da čujemo i muško mišljenje. Ukoliko se ipak odluči posvetit ćemo tome također jednu kavu :) 

Koja je vama sezona draža? Koji je muški lik po vama bolje odradio svoj posao - vikont ili vojvoda?

Snimam uskoro i video na ovu temu...

Pišite mi :)

AB










Primjedbe