Memorijalni malonogometni veteranski turnir u čast Zlatku Cici Kranjčaru

 Bok ekipa,

ovo je jedan sasvim drugačiji post o malonogometnom turniru od onog o čemu ste navikli čitati kada je riječ o nogometu.

Kao što znate cijeli život sam u sportu što kao profesionalna plivačica a što kao sportska novinarka /urednica za borilačke sportove ali nogomet nikad nije bio centar mog interesa premda sam ga kao mala obožavala.

Zašto mi je onda bilo super?

Zato što na ovom malonogometnom turniru nije naglasak samo na odličnom veteranskom nogometu nego i na druženju. To je događaj na koje su u ova tri dana stizale mnoge obitelji. Generacijski mix gdje je svatko pronašao svoju zanimaciju. 

Djeca su trčkarala za loptom, igrala razne igre i jela sladolede. Stariji su gledali nogomet ili konzumirali nešto iz gastro ponude te se družili s poznanicima i prijateljima. 

Ove godine bilo je natkriveno cijelo košarkaško igralište tako da je svatko tko je htio sjest i nešto pojest/popit mogao to učiniti u hladu.

Organizatori su se pretrgli od posla i hvala im na tome.  Ovako nešto je trebalo ovom kvartu i drago mi je da je Cico Ferenčici ili ti ga Ferenščici na tren vratio ono što je ova lokacija bila u njegovo mladenačko doba kada se nogomet igrao na školskom od jutra do mraka i svi su se međusobno družili.

Divan završetak ljeta 2022.

Nadam se da ćete nakon ovog posta shvatiti da iduće godine želite navratiti bez obzira voljeli nogomet ili ne. Iz moje perspektive ovdje se radi o puno više toga od samog nogometa a prvenstveno svojim dolaskom odajete čast velikanu s našeg kvarta. (Ako i niste s kvarta zasigurno znate tko je bio Cico Kranjčar).

Evo malo i fotkica  - više onih vezanih za sam turnir možete pogledati na službenoj FB stranici turnira.

                                                        Niko Kranjčar i Fran (moj nećak)

Bratić (organizator) i moj tata



Seka na kvartu nakon dugo vremena :)














Podrži moj blog i klikni na www.bukovac.eu 






Primjedbe