Nerina i Sinišina priča - Grička vještica

Imala sam jednu super temu ali onda mi je pobjegla pa dok se ne vrati da se osvrnem na seriju koju sam upravo uočila na HRT 1 - Elisina kći: Povratak u Rivombrosu.

Malo je usporena radnja serije ali za sve koji vole povijene romane i talijanske serije sigurno će zadovoljiti sva očekivanja. 

Za više o seriji klikni OVDJE

I sad zapravo počinje glavna tema bloga. Spomenuta serija sjetila me da sam davno pročitala kako će stranci (Nijemci ili Austrijanci) snimati Gričku vješticu - Nerinu i Sinišinu priču.

Dakle to bi već, 12 godina nakon, trebalo biti snimljeno stoga sam krenula u istraživanje.
Otkrila sam tako da su prvi kadrovi snimljeni no odustalo se od velike produkcije. Navodno se još 2017. spominje kao dio jednog nacionalnog projekta snimanog prvenstveno za domaće tržište u nadi da će se prodavati i vani.

Čak su javno zamolili da se prijave svi potencijalni glumci za glavne uloge i naravno napisali poželjne karakteristike.

Ako nekog zanima evo članak OVDJE.
Ili još bolja varijanta YouTube video OVDJE.

I to je zadnje što sam pronašla pa ako netko ima neke "friške" informacije neka ih podjeli samnom i mojim čitateljicama/čitateljima.

Hvala!








Primjedbe